Betaling en Levering
Als men een bestelling plaatst via de website ontvangt men een bevestigings e-mail met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook bevat de e-mail betalingsinstructies. Op het moment dat de bestelling verstuurt wordt krijgt men een e-mail van Borca Online Computer Service. Indien een produkt niet voorradig is wordt men hiervan op de hoogte gesteld. Indien men voor vooruitbetaling heeft gekozen wordt het produkt een week gereserveerd. Als na een week nog geen betaling is ontvangen wordt de bestelling geannuleerd.
Er zijn de diverse betaalmethodes mogelijk:
1) Contant bij levering. Bestellingen kunnen worden afgehaald in Den Haag gedurende openingstijden.
2) Vooruitbetaling op ABN AMRO rekening nummer 608667749 t.n.v Borca Online te Den Haag. Nadat het geldbedrag (produkt + verzendkosten) op onze rekening is bijgeschreven wordt de bestelling verstuurd. Alle bestellingen worden aangetekend verstuurd.
3) E-banking is Internetbankieren op de traditionele manier.
4) Ideal: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
5) Onder rembours. Het geldbedrag (produkt + rembourskosten) wordt bij aflevering van de bestelling betaald aan de postbode.
Voor het niet tijdig leveren van goederen nadat de pakketdienst het in ontvangst heeft genomen, is Borca Online Computer Service niet aansprakelijk. Tevens kan Borca Online Computer Service niet aansprakelijk worden gesteld bij een bestelling die niet op tijd is gedaan, en deze hierdoor te laat geleverd wordt.